perfekt

Det är sjukt många tjejer som mår så dåligt, att vissa skär sig, slutar äta eller tröst äter eller dricker för mycket och använder droger! Jag förstår inte varför tjejer alltid ska se ut som alla andra eller  tänker så mycket om just vad andra tycker om dom. Vissa tjejer kan gå så långt att dom kan lägga sig under kniven!  
Varför är det så?
Vad jag tror är att tjejer stressar så mycket. Är sån press. Man ska ha dom kläderna, man ska se ut så där. streesen om att hitta någon vid ens sida.  Allt det dära...
Men jag tror som är det värsta! Är media! Tjejerna är pinnar och dom ser så perfekta ut! Perfekt hår, hy och kropp. Dom där är ju rena rama drömmen för killarna. Att man börja tänka " jag har ju ingen chans mot dom tjejerna.

Men vet ni vad? Enda gången man är perfekt är när man är sig själv. När man inte leker någon annan.
Vet du vad om kille vill att du ska vara hans dröm. Då kan han ta sig! han är inte värd dig.
Du ska vara hans verklighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0