Hit och ditt

En sak som vi tjejer tänker ofta på. Är hur ser jag ut? Kan jag ha på mig det här?
Ser mina tuttar för små/stora ut? Vad tycker han om mig?
Jag blir bara besviken, ja jag tänker jätte mycket på det jag med.
Men sen så tänker jag, ingen ska inte gilla mig för hur jag ser ut eller om mina tuttar man ska gilla mig för min insida.
Alla är perfekta som dom är, så länge man är sig själv.
Det är svårt att tro i den här världen.
Man ska vara smala som pinnar med stora tuttar.
Dyraste märkena, det nyaste kläderna.
Men kom igen? shit i modet! Lev!
Varför ska man svälta eller stoppa upp fingarna i halsen
för att leva upp till modet?
Det jag tycker är viktigaste är att må bra
Jag tror och hoppas att dom bästa killarna väljer tjejer med ull på kroppen.

Jag vill bara säga en sak till.
Till er tjejer som gör allt för sin kille,
Typ som dissar sina vänner bara för han vill det
eller som färgar sitt år bara för att han tycker det.
Stå upp för er själva, våga vissa vem du är.
Han får ta dig som du är eller gå om han inte gillar läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0