Förbjuden syskonkärlek

Förbjuden syskon kärlek vad tycker du om det?
Holland, Frankrike och Belgien ser inte incest som ett brott.
Borde Sverige tillåta sex mellan syskon?
Jag vet inte vad jag tycker. Kärlek är ju kärlek. Man kan ju inte rå för vad man känner.
Jag tycker det inte är okej fast ändå okej. Kanske för man ser ju inte det vardagligen.
Men tänk om syskona får barn? Chansen är ju stor att barnet blir handikappad.
Men när Homosexualitet kom ut så tyckte alla det var en skam. Men idag så bryr man sig inte. Kanske är så med syskonkärlek med. Bara för man inte är van vid det så tycker man det är fel. Men sverige är ju ett fritt land, Då borde det ju inte vara en lag om  förbjuden syskonkärlek
Men som sagt jag skulle aldrig aldrig kunna tänka mig ha sex med någon av mina syskon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0